Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
PPL mělo vyzvednout od nás matraci a dopravit spol.Lidl. Několikrát týdně jsem odpoledne doma, ale řidiči nejen, že nedorazí, ani se neomluví. Na call centru jsou schopni pouze předat zprávu do depa. Několikrát jsem měla špatně uvedenou adresu, ale opravdu čekám na vyzvednutí od 4.10.2018... Minulé pondělí opět řidič nedojel a v úterý přišel email, že je objednávka stornovaná a slečna v call centru poradila, ať si přes Lidl udělám objednávku novou. To je snad vtip? Na co mají řidiči telefon? Nezažila jsem více sprosté a neprofesionální jednání!!! Toto už je neomluvitelné! Jak si může dovolit řidič říct, že se mu nepodařilo vyzvednout objednávku, když k nám vůbec nedojel? Kdyby někdo zavolal a řekl, mám problém, domluvíme to na jindy.... Ok, ale domluvené jsem to měla např. 7x a ještě se to nepovedlo? už je to trapné
PPL sváží pro eshop společnosti Lidl zboží k reklamaci či vrácení
Nebaví mě poslouchat, jak toho mají v Malešičích v depu hodně, chtěla bych všechny ty řidiče, kteří měli tuto objednávku vyřídit nechat ty hodiny, co jsem na ně čekala zbytečně odpracovat bez platu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost objednatel přepravy službu reklamovat.
V případě, že dojde mezi zasílatelem a příkazcem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele v platném znění, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může rovněž spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.