Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobý den,
reaguji na vaše upozornění na nedoplatek ve výši 989,-.
Tento nedoplatek je neoprávněný, jelikož po první zkušenosti s vaší firmou jsem si již opakovaně žádné produkty neobjednala ani neobdržela.
Lituji, ale nemám ani sílu běhat někde po poště a shánět se po nějaké pro mě fiktivní zásilce, jelikož jsem těžce nemocná a na takové věci mi vážně netačí síly.
Z mé rodiny nikdo žádnou zásilku od vás nepřevzal.
S pozdravem Alena Nováková, z.č. 8865390
žádné neznám
Vyřešte to, prosím, vlastními silami, já bohužel nepomohu, jelikož nemohu.
Jen vím, že jsem žádné produkty od vás neobjednala ani neodebrala.
Pokud se vám podaří najít hovor, na základě kterého jsem si něco objednala, pošlete mi jej laskavě na můj mail.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost po spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebitelce opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu. Společnost není oprávněna požadovat zaplacení částky za nedodané zboží.
Je možné, že došlo k uzavření smlouvy po telefonu. Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Nemá-li spotřebitelka zájem o zasílání zboží, je třeba smlouvu vypovědět. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2. Spotřebitelce doporučujeme zaslat výpověď poštou, doporučeně a s dodejkou, kopii výpovědi a potvrzenou dodejku je pak vhodné uschovat.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Nováková,
dne 14. 11. 2018 jste kontaktovala náš zákaznický servis a sdělila jste, že balíčky, které Vám přišly na základě řádné telefonické objednávky, uhradíte. Platba se nám v pořádku připsala dne 16. 11. 2018.
Nyní je na Vašem zákaznickém účtu vše v pořádku uhrazeno a v příloze Vám zasíláme protokol o vyjmutí Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze, abychom Vás již nekontaktovali.
Prosíme o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: