Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chci odstranit premium členství a smazat celý profil na seznamce Singles50.cz, když jsem chtěla premiové členství a následně i celý profil zrušit, nešlo mi to. Při opakovaném zasláni emailu na zakaznickyservis@be2.cz mi bylo automaticky zděleno, že mě budou do 5ti dnů kontaktovat a nic se neděje. Toto už využívat nechci a proto Vás prosím o pomoc. Gabriela Malá.
Seznamku již dále využívat nechci, proto požaduji okamžité odstoupení od smlouvy a výmaz veškerých osobních údajů.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177493205
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@singles50.cz
Vážení,
je mi líto, ale nikdo mě nekontaktoval a účet je stále aktivní, přestože o něj zájem nemám. Jen na mé žádosti o zrušení mi přišla odpověď z automatu, že se do 5ti dnů někdo ozve, ale nestalo se tak...
Proto trvám na tom, aby má záležitost byla uvedena do pořádku a mé žádosti bylo vyhověno!
Děkuji Gabriela Malá.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
včera jsem obdržela potvrzení výpovědi poté, co jsem odeslala odpověď dTestu na reakci společnosti be2. Email jsem přečetla až dnes ráno, proto jsem čekala na vyjádření, aby se naše maily nekřížily.
Tímto Vám děkuji a tuto záležitost nyní považuji za vyřízenou.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.