Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Podávám stížnost pro neoprávněné zasílání email pro záplacení dlužné částky kde nechi být nadále veden.
Aby mě už nadále neobtěžovaly
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel řádně zaslal společnosti výpověď a smlouva tak měla dle obchodních podmínek skončit, může spotřebitel trvat na ukončení závazku a není povinen další období platit.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.