Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.12.2013 jsem zakoupila zimní bundu Nike v A3 sport tento výrobek ihned po koupi a následném nošení vykazoval závažnou vadu a to nadměrné vypadávaní peří skrz svrchní látku. Bundu jsem příležitostně nosila, jestli se padaní nezastaví, ale vypadávání trvalé, nadměrné a brání běžnému užívaní bundy. Z bundy trvalé trčí peří , které při jakémkoliv kontaktu s okolím vypadává. Nejrapidnější je vypadávání např. v autě, kde je po půldenním ježdění, peří úplně všude. Tuto závadu jsem reklamovala dne 17.1.2014 kde reklamace byla zamítnuta pak následovalo rozpor s kupní smlouvou 10.3 2014 taky se vyjádřili zamítnutím a pak následovala reklamace ještě než sem si bundu převzala byla na bundě vada kterou zavinili a která mě byla taky zamítnuta tak kde je ta spravedlnost takže na základě všeho jsem přemýšlela o znaleckém posudku kde posouzeni stojí 1200.- a kdoví jestli by to bylo k něčemu tak se obracím na vás děkuji
Bunda NIKE AD TOUCH DOWN JACKET velikost M
Vrácení kupní ceny a to v plné výši 1790.-
|
Tweet |
V případě, že je zamítnutý i rozpor s kupní smlouvou, měl by prodejce sám předložit znaleckýposudek, který by stanovoval, že je výrobek v pořádku nebo co bylo příčinou vady. Pokud prodejce nejednal dle svých povinností, bude třeba nechat si vypracovat vlastní znalecký posudek. Pokud by byl ve prospěch kupujcího, může žádat nejen řádné vyřízení reklamace, ale i proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku. U tohoto prodejce pouze upozorňujeme, že i přes to, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícícho, bude své nároky muset vymáhat pravděpodobně i soudní cestou.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitelka zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Spotřebitelka by v soudním řízení měla prokázat existenci vady v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).