Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Do schránky nám nechodí výzvy od pošty, že máme balíček/psaní na poště.
S balíkem se mi to stalo už minimálně dvakrát, že mi pak volali a řekli, že je poslední den kdy si ho můžu vyzvednout, jinak ho pošlou zpět. Člověk pak musí překopat všechny plány aby si balíček vyzvedl.
Druhá věc je, že přítelkyně je cizinka a čeká dopis z Ministerstva Vnitra ohledně udělení víza. Zase žádná výzva, nic. Informaci dostala až od paní, kdy si šla vyzvednout balíček (zase žádná výzva). Že má balíček na poště jí řekl kurýr.
Poštu k nám nosí pošťačka, co prozvoní všechny zvonky aby ji někdo otevřel.
Hrůza.
Že nedojde balíček se stane, ale že se tohle děje při zásilkách z MV je nepřijatelné.
Nic takového není, jedná se o opakovanou věc.
Doručování výzev do schránky, zjednaná náprava.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman