Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na telefonním čísle +420792489598 se mi začali strhávat částky za denní internetový balíček ve výši 19kč/den. Služba nebyla vyžádaná, ke strhávání nebyl vydán žádný můj souhlas. Tímto jsem přišel téměř o 100Kč. Když jsem požádal společnost, aby mi částky za nevyužité balíčky vrátila, byla moje žádost zamítnuta jako neoprávněná. Avšak v červenci na jiném telefonním mém čísle nebyl problém s vrácením peněz za nevyužitý balíček. Osobně si myslím, že by Tescomobile měla částku vrátit, stejně, jak to dělávala dříve. Rád bych Vás požádal o Vaše vyjádření. Oldřich Machač
služba Internet na den za 19Kč provozovaná společností Tesco Mobile
Vrácení nevyužitého kreditu zpět na mé telefonní číslo 792 489 598.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s poplatkem, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci poplatku je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne, kdy byl poplatek za poskytnutou službu naúčtován. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.