Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27817Neproplacení nevyužitého balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2018, před 6 lety

Oldřich Machač

Znění stížnosti

Na telefonním čísle +420792489598 se mi začali strhávat částky za denní internetový balíček ve výši 19kč/den. Služba nebyla vyžádaná, ke strhávání nebyl vydán žádný můj souhlas. Tímto jsem přišel téměř o 100Kč. Když jsem požádal společnost, aby mi částky za nevyužité balíčky vrátila, byla moje žádost zamítnuta jako neoprávněná. Avšak v červenci na jiném telefonním mém čísle nebyl problém s vrácením peněz za nevyužitý balíček. Osobně si myslím, že by Tescomobile měla částku vrátit, stejně, jak to dělávala dříve. Rád bych Vás požádal o Vaše vyjádření. Oldřich Machač


Produkt

služba Internet na den za 19Kč provozovaná společností Tesco Mobile


Požadované řešení

Vrácení nevyužitého kreditu zpět na mé telefonní číslo 792 489 598.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 09:18, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s poplatkem, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci poplatku je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne, kdy byl poplatek za poskytnutou službu naúčtován. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 10:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.