Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27819Neproplacení ClubCard bodů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2018, před 6 lety

Oldřich Machač

Znění stížnosti

Jako registrovaný uživatel v programu Tesco jsem sbíral tzv. ClubCard body. Každé 4 měsíce jsem dostával vyúčtování s poukázkami, které jsem mohl uplatnit při nákupu v Tesco. V minulém měsíci jsem zjistil, že ClubCard body nebyly proměněny v poukázky. Když jsem o této události informoval jejich informační oddělení, bylo mi sděleno, že došlo k výpadku a poukázky mi nebudou pro toto období vystaveny. Mám možnost právní cestou se k těmto poukázkám, jejíž celková výše je 1.200Kč, nějakým způsobem dostat (např. kontaktováním České obchodní inspekce)?. Díky za radu, Oldřich Machač


Produkt

bonusový program firmy Tesco, karta ClubCard, získávání bodů za nákupy


Požadované řešení

Zaslat poukázky (možno i jiného typu, jako třeba dárkové atd.), případně částku v peněžité hodnotě ve výši 1200Kč na účet 100948587/2250


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 08:29, před 6 lety

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.

V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň nevznese svou reklamaci na bezplatné zákaznické lince 800 222 555 do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence, nárok na jejich získání mu zaniká. Body za nedoručené Clubcard poukázky mohou být převedeny do dalšího období na základě úspěšné reklamace zákazníka.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 10:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.