Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#2782Neschopná infolinka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2014, před 11 lety

Martina Hamáková

Znění stížnosti

Dobrý den, domnívala jsem se, že když je infolinka do 20:00, znamená to, že se dovolám do 20:00. V pondělí 31.3.2014 mne nejdříve nechali vaši zaměstnanci deset minut čekat na lince, načež zvedli telefon a ihned zavěsili, aby jim tam nevyzváněl telefon až do rána. Pokud je toto normální praktika, měli byste deklarovat provoz infolinky do 19:45, aby si bláhový zákazník náhodou netroufl zavolat, když už se zaměstnancům nechce pracovat.


Požadované řešení

Upozornit zaměstnance, aby dodržovali provozní dobu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 08:39, před 11 lety

V tomto případě se jedná o problém spočívající v zákaznickém servisu, který ale není právně postižitelný. Problém s infolinkou je třeba řešit v rámci interních pokynů zaměstnanců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 13:43, před 11 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.