Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, domnívala jsem se, že když je infolinka do 20:00, znamená to, že se dovolám do 20:00. V pondělí 31.3.2014 mne nejdříve nechali vaši zaměstnanci deset minut čekat na lince, načež zvedli telefon a ihned zavěsili, aby jim tam nevyzváněl telefon až do rána. Pokud je toto normální praktika, měli byste deklarovat provoz infolinky do 19:45, aby si bláhový zákazník náhodou netroufl zavolat, když už se zaměstnancům nechce pracovat.
Upozornit zaměstnance, aby dodržovali provozní dobu
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o problém spočívající v zákaznickém servisu, který ale není právně postižitelný. Problém s infolinkou je třeba řešit v rámci interních pokynů zaměstnanců.
Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno.