Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stěhoval jsem se na jinou adresu a potřeboval jsem elektřinu přepsat na jiného nájemníka. Podali jsme přepis, který byl podepsán mnou i novým nájemcem. Bohužel se přepis díky nečinnosti nového nájemníka o pár měsíců prodloužil. V závěrečné faktuře si společnost naúčtovala částku o 1257Kč více, než měla. Na mé stížnosti reagovala tak, že faktura je v pořádku, a že nic zpět neproplatí. Na můj podmět, aby byla částka naúčtovaná novému nájemci, který situaci zčásti zavinil, nebrala zřetel.
mimořádná faktura za elektřinu
Vrácení částky 1257Kč, o kterou jsem přeplatil.
|
Tweet |
Pokud dochází k přepisu odběrného místa z jedné osoby na jinou, dojde pouze ke změně účastníka smlouvy, nicméně stávající smlouva nadále trvá. Záleží tedy k jakému datu došlo ke změně osoby odběratele. Změna zákazníka proběhne totiž až v momentě, kdy obdrží dodavatel energie podepsanou smlouvu od nového zákazníka. Při změně odběratele je dodavatel povinen vystavit ukončovací fakturu. Je vhodné mít zaznamenány údaje o spotřebě a vyúčtování případně reklamovat.
Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.