Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 9.11. jsem si zaplatila premium členství v hodnotě 156,-, částku, kterou ale prezentovali, byla mnohem nižší, přesto mi zmizelo u účtu 156,-, pošlete mi přišel email, že smlouva je stanovena po dobu 1 měsíce trvání a že bude automaticky prodloužena na dobu 3 měsíců za neuvěřitelne vysokou částku 2247,-. Poté co jsem se tohle dozvěděla, tak jsem společnosti napsala email, kde jsem jim poslala vyfocenou moji podepsanou písemnou výpověď. Nikde jsem nemohla najít jak přesně má vypadat. Napsala jsem tam své inicialy, email , přihlašovací jméno, adresu. Nikdo mi stále neodpověděl. Jsem matka samozivitelka a nemohu si dovolit platit takto vysoké podvodné částky. Jen to od nich vážně sproste, takto klamat lidi, i když to mají právně pojištěné. Prosím vás, zda dokážete zajistit, aby mi nebylo prodlouženo premium členství a neodesla další platba z mého účtu. Nepřišla mi ani žádná faktura na email, jen vlastně podmínky.
Be2 , moje přihlašovací jméno LenkaAbls, email lenkaschropferova1@seznam.cz
Prosím vás, zda dokážete zajistit, aby mi nebylo prodlouženo premium členství a neodesla další platba z mého účtu. Chci aby bylo zrušeno s okamžitou platností mě premium členství a nebylo tím pádem prodlouzeno automaticky. Děkuji za vyřešení.
S pozdravem
Lenka Schropfer
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 180776875
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@be2.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.