Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27822Špatně vrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2018, před 6 lety

Miroslava Brveníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
píši stížnost na prodavačku v Pepco Karlovy Vary. Dne 12.11.2018 v čase 16:36:03 byla moje dcera nakupovat v Pepco Karlovy Vary. Kupovala zboží (kalendář B6, 336 str.) v hodnotě 49kč. Dcera (11let) podala paní prodavačce 200kč, následně ji prodavačka vrátila 1kč. Dcera se s díky o pár metrů vzdálila, kde na ni čekala babička. Dcera si po pár vteřinách uvědomila, že měla dvoustovku a paní prodavačka ji vrátila špatně. Tak šly s babičkou slušně vysvětlit situaci, načež se paní prodavačka osopila, že to by mohl říct každý, že si pamatuje, že ji dávala 50kč vcelku a ne 200kč. Pak následně přepočítaly s jinou prodavačkou kasu a prý je to tak, jak říká ona, že žádnou dvoustovku od mé dcery nedostala! Já s tím ale v žádném případě nesouhlasím! Žádám o kamerovou kontrolu z času a datumu, který jsem uvedla výše! Paní prodavačka byla arogantní a neměla ani lidský přístup. V podstatě mé dceři a mé matce řekla, ať už jdou, že jim nic nedá. Pokud vím, tak si prodavačka má peníze položit na stůl nebo nad kasu a ne hotovost vkládat rovnou do kasy, když si pak nepamatuje, co ji kdo dal. Vím jak to v praxi funguje. Prodavačka mohla peníze záměrně schovat v nepozornosti mé dcery a na účtenku napsat, že ji dala hotovost 50kč. Kdyby se to stalo mně, tak bych to neřešila, ale byly to peníze mé dcery, ze kterých kupovala vánoční dárek. K vám do obchodu jsme chodily rády, ale vážená paní prodavačka mi zkazila radost a zanechala v dítěti hořkou vzpomínku, z jednání a nedůvěry vaší zaměstnankyně.

S pozdravem,
Brveníková


Produkt

Pepco- Karlovy Vary, pobočka 2561, účet 50092, zam. 0210062


Požadované řešení

Kontrola kamerového záznamu a rozvázání pracovního poměru s onou prodavačkou, v případě, že bude vidět, jak dcera podává 200kč. Samozřejmě žádám také omluvu od prodavačky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 07:33, před 6 lety

V případě prokázaného nesprávného vyúčtování ceny nákupu má spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku, které vzniklo bez spravedlivého důvodu. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď, popř. jiný věrohodný důkaz k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno a kolik bylo pokladní vráceno. Avšak z hlediska dokazování se v daném konkrétním případě jeví nejvhodnější řešit nesprávné vrácení (nevrácení) částky ihned na místě za přítomnosti zaměstnance společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.