Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jak už jsem se dočetla na tomto portále, nejsem jediná která má nepříliš dobrou zkušenost se seznamkou singels50. Dne 27.9.2018 jsem se zaregistrovala na jejich webových stránkách.Zároveň téhož dne jsem si zakoupila premiové členství ve výši 156 Kč.Dne 27.10.2018 se opětovně stáhli z účtu částka 2 247,00 Kč, okamžitě jsem začala pátrat o ci se jedná a zjistila jsem,že se jedná o prolongovani služby prémiového členství,aniž bych byla nějak upozorněna dopředu, i když neměla jsem v plánu toto premiove členství jakkoliv prolistovat, se službami seznamky jsem spokojená nebyla a už ji delší dobu jejich služeb nevyužívám. Z těchto důvodů jsem se opakovaně snažila odeslat výpověď z prémiového členství na emaily uvedené na jejich stránkách (zakaznickyservis@be2.cz ; zakaznickyservis@singles50.cz) a zároveň i faxem.Zatím mi stále jen přichází jen automatická odpověď,že se budou mou žádostí zabývat a odpověď obdržím do 5 pracovních dnů,o čemž začínám pochybovat,vzhledem ke zkušenostem ostatních lidí přede mnou, kteří tady píší stížnost stejně jako já.Nelze se s nimi spojit,aby jim byla výpověď řadně podána a nedošo k dalšímu prodloužení prémiového členství a tím ke stažení peněz z účtu.
Prosím Vás o pomoc, co mám dělat, co ještě by mi pomohlo, aby bylo s okamžitou platností zrušeno prémiové členství a zároveň kompletně celý profil zaregistrovaný na webových stránkách singels50: ifkarezekova@seznam.cz.
Prémiové členství
Požadují ukončit prémiové členství a zároveň kompletně zrušit účet či profil u Vás!!!
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 179064650
Dobrý den.
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho.
Podrobné informace jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám byl odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, archivovanou kopii si můžete v případě potřeby vyžádat u Zákaznického centra na adrese:
zakaznickyservis@singles50.cz
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 27/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@singles50.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.