Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27824Opakovaná stížnost, ukončení spolupráce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2018, před 6 lety

Michaela Ježková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v měsíci červnu 2018 došlo nedopatřením u mého telefonního čísla o zaplutí baličku mobilní televize. Toto jsem okamžitě zažádala vypnout. Šla jsem osobně na pobočku v Olomouci do obchodního domu Šantovka. Kolega mi přislíbil vypnutí, dále změnu fakturačních skupin a ponechání stejných hodnot tarifů. Toto se nestalo, mobilní tv je stále účtována, i když jsem opakovaně volala na linku pro zákazníky. Nehodlám platit za něco, co neužívám. Jsem opakovaně velmi nespokojena s nekvalifikovaností pracovníků v kamenných pobočkách. Vaším zákazníkem jsem již mnoho let, mám několik telefonních čísel a televizi. Avšak nesmyslné částky, u kterým jsem se opravdu snažila, aby mi účtovány nebyly, protože žádnou mobilní televizi nepoužívám, hradit nebudu. Podotýkám, že se jedná o téměř půl roku, v pobočce jsem byla dvakrát, volala jsem několikrát na linku a hovory musíte mít nahrány. Nyní po úhradě faktury reálně uvažuji o odchodu ke konkurenci, protože jsem ztratila důvěru. Přejdu se všemi třemi telefonními čísly i televizí. Žádám o písemné vysvětlení a adekvátní náhradu 5ti měsíců zbytečného placení mobilní televize, kterou jsem nikdy nesledovala.

S pozdravem

Michaela Ježková


Produkt

Mobilní televize, fakturace


Požadované řešení

Ukočení spolupráce, předhoc k jinému operátorovi nebo adekvátní navrácení 5ti mesíců úhrady nepoužívané mobilní televize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 11:33, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.