Společnost


Oresi s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27828Neseriozní jednání zástupců vaší společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2018, před 6 lety

Jan Linhart

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych touto cestou upozornit na ostudné praktiky vašeho obchodního zástupce p Brody a vaší společnosti Oresi s.r.o.

Koupily jsme si u vás kuchyň za 100,000 tis. Kč

1. p. Broda nám zpracoval cca 4 návrhy kuchyně každý výrazně jinak cenově první nebyl schopný i přes předloženou výměru zadat kuchyň tak aby rozměrově seděla o.k. beru i mistr tesař se někdy utne.Bohužel mne a mojí manželku neuvěřitelně rozčílilo že si pan Broda měnil svévolně ceny jednotlivých skříněk i když byly stále stejné v další řadě- výsuvy šuplíků poloviční plné, úchytek nám tam dal více než je zdrávo ale nakonec na můj popud tyto věci naštěstí napravil...

2. Slíbil nám skřínku s drátěným programem a skřínka byla dodána bez výsuvů. Řeči jak je tam drátený program který jsme si domluvily v ceně a nic. Toto beru jako podvod nejvyššího kalibru.

3. Kuchyň máme cca 230 vysokou a byly nám dodány dílce na výkryty o délce 210 taky skvělé ,,děkujeme mnohokrát p. Brodovi .

4. Vrácení dřezu po telefonické domluvě na prodejně v Letňanech : cituji ,,nelze vrátit dřez bez krabice a nashledanou" to myslíte vážně alespoň informovat ze můžeme zavolat do Frenkee a řešit to tam by bylo na místě. Musel jsem tedy zavolat do Frenkee a domluvit se abych mohl vrátit dřez ,odvést ho a vyřídit spojené záležitosti... opravdu atd.Firmě Frenkee nelze nic vytknout ale o vaší firmě ,,Oresi bohužel nemohu řici.

5.Když jsme se rozhodovaly o volbě spotřebičů p. Broda nám doporučil Moru že k ní je nyní zdarma prodloužená záruka na 5 let. tak si říkáme o.k .Ale k tomu aby spotřebičům byla prodloužena záruka je třeba aby byl dodán kupón který jsme dostaly až po tel. výzvě vašich prodejců za 14 dní a to jen na 1 spotřebič. Máme od Mory 3 spotřebiče - to myslíte vážně????

S přáním hezkého dne
Jan Linhart


Produkt

Vaše objednávka Dodací list 08-41-0_18_000520_ ZAK_CZ41_180882


Požadované řešení

Drátěný program do spižírnové skřínky š 30 - nebo slevu

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 11:49, před 6 lety

Zhotovitel má provést dílo s potřebnou péčí. Jestliže dílo při předání neodpovídá smlouvě (chybí drátěný program), je vadné, což zakládá povinnosti zhotovitele z vadného plnění. Spotřebitel má právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 10:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.