Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27830Proč podvodníci mohou stále podnikat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2018, před 6 lety

Lenka Kudrnová

Znění stížnosti

o této společnosti (ačkoliv s trošku upraveným názvem) informuje Policie na webu už v květnu 2017 :
https://www.facebook.com/mpvsetin/posts/beauty-line-sro-labu%C5%BEnick%C3%BD-koutek-nebo-sas-global-mail-concept-v-p%C5%99%C3%ADpad%C4%9B-%C5%BEe-ve-s/924497704359097/

ale společnost stále láká důvěřivce na vysoké výhry, podmíněné nákupem extrémně předražených potravin.
Dopis s nabídkou jsem obdržela dnes.


Produkt

lákají na výhru 675 000 Kč a požadují nákup zboží za extrémně vysoké ceny


Požadované řešení

Nechápu, že společnost může tímto způsobem podnikat - zakázat činnost a potrestat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 12:01, před 6 lety

Pokud si spotřebitelka u společnosti nic neobjednala, jedná se o neobjednané plnění dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

V takovémto případě by tedy nebylo nutné nic vracet ani platit. Pokud se však tato situace opakuje, bylo by dobré společnosti zaslat žádost o vymazání osobních údajů z databáze, aby již žádné další balíčky nebyly odesílány. Vzor žádosti je na https://www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze

Pokud by balíčky i nadále chodily, lze poté podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů z důvodu neoprávněného zpracovávání osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.