Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
o této společnosti (ačkoliv s trošku upraveným názvem) informuje Policie na webu už v květnu 2017 :
https://www.facebook.com/mpvsetin/posts/beauty-line-sro-labu%C5%BEnick%C3%BD-koutek-nebo-sas-global-mail-concept-v-p%C5%99%C3%ADpad%C4%9B-%C5%BEe-ve-s/924497704359097/
ale společnost stále láká důvěřivce na vysoké výhry, podmíněné nákupem extrémně předražených potravin.
Dopis s nabídkou jsem obdržela dnes.
lákají na výhru 675 000 Kč a požadují nákup zboží za extrémně vysoké ceny
Nechápu, že společnost může tímto způsobem podnikat - zakázat činnost a potrestat.
|
Tweet |
Pokud si spotřebitelka u společnosti nic neobjednala, jedná se o neobjednané plnění dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
V takovémto případě by tedy nebylo nutné nic vracet ani platit. Pokud se však tato situace opakuje, bylo by dobré společnosti zaslat žádost o vymazání osobních údajů z databáze, aby již žádné další balíčky nebyly odesílány. Vzor žádosti je na https://www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze
Pokud by balíčky i nadále chodily, lze poté podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů z důvodu neoprávněného zpracovávání osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.