Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, doporučuji všem si nekupovat vstupenky přes viagogo, jsou to podvodníci!!!!!!!!. Já jsem si vstupenky přes viagogo koupila, pak jsem teprve zjistila, jaký je to podvod, obratem jsem vstupenky opět přes viagogo chtěla prodat, napsali mi, že mé vstupenky prodali a že mi pošlou do 7 dnů peníze a do teď nic nemám.
Nevíte prosím, na koho se mohu obrátit?
|
Tweet |
Dle informace pro prodejce vstupenek na https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller bude platba zahájena mezi 5. a 8. pracovním dnem ode dne uskutečnění akce. Až bude platba provedena, dostane prodejce potvrzení emailem.
V současné době probíhají řízení se společností přímo ve Švýcarsku s účastí tamní spotřebitelské organizace a dozorového úřadu. Příslušné k řešení sporů jsou potom švýcarské soudy.
Společnost má své sídlo ve Švýcarsku. Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu dozorovému orgánu nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.