Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, byl mě nabídnut aktivace profilu na zkoušku zdarma. Jelikož jsem si profil aktivovala a vůbec nevyužívám, prosím o zrušení ČLENSTVÍ. Nevím pod jakou emailovou adresou to mám aktivované. Z účtu mě bylo už podruhé strhnutá částka 2.247Kč pod VS10112018. Výpověď jsem poslala i pomocí emailu na adresu be2 zákaznický servis. Nicméně byl vygenerován jen automatický email.
Vypovězení členství a zrušení profilu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala a ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
V zájmu dohledání profilu v případě, že nemáte k dispozici registrovanou adresu, bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.
děkujeme Vám.
Peníze odešly z účtu 1970168183/0800
VARIABILNÍ SYMBOL 9112018
Konstantní symbol 1178
Specifický symbol 4301192662
platba proběhla 9.11.2018 částka 2247Kč a 12.8.2018 částka 2247Kč účet je vedený na Lukáš Práza
Prosím o dohledání profilu a vrácení peněz na účet.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti spotřebitelkou reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, opět jste vygenerovali odpověď automaticky veškeré podklady k dohledani e-mailu na který je účet u vás založeny mate. Prosim o dohledani a sdělení e-mailové adresy.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na žádost spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.