Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň.Prosim vás o pomoc. 31.8. mi boli odoslané šaty https://www.skvelesaty.cz/damske-obleceni-2/mm-003-1-saty-morimia-matove-3/?variantId=37356 v hodnote 999 kč+30 kč poštovné.Prisli, žiaľ boli mi malé.Tak som ich odoslala späť s tým že chcem o číslo väčšie.Poslala som ich späť hneď na druhý deň čo som ich vybrala z pošty.Od vtedy čo som ich poslala bola ale komunikácia s nimi horšia a teraz pre istotu nekomunikujú už vôbec.Ziadala som vrátenie peňazí.Napisali mi že im mám poslať číslo účtu a hneď to dajú do úhrady ale nastalo sa tak.Prosim pomôžte mi.Nieje to síce veľa peňazí ale sú moje a chcem ich naspäť.Velmi pekne ďakujem.Pekby deň.
https://www.skvelesaty.cz/damske-obleceni-2/mm-003-1-saty-morimia-matove-3/?variantId=37356
Vrátenie peňazí
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.