Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na tomto serveru jsem zakoupil 4 lístky v hodnotě 4856,00 Kč a nedostal jsem žádný daňový doklad.
Po 30-ti minutovém hledání na webu jsem našel tuto informaci:
DOKLAD O ZAPLACENÍ. OBJEDNÁVKY NA FAKTURU:
Pokud potřebujete doklad o zaplacení, nejdřív zakupte vstupenky a poté nám zašlete žádost o vystavení dokladu o zaplacení s referenčním číslem/čísly vstupenek a informacemi o subjektu, na který chcete doklad o zaplacení vystavit. Pokud chcete objednat vstupenky s platbou na fakturu, zašlete nám objednávku s uvedením akce, míst a cen, zašleme Vám zálohovou fakturu k zaplacení, po přijetí platby obdržíte vstupenky.
FAKTURA@TICKETSTREAM.CZ
Myslel jsem že daňový doklad musí být vydán automaticky a nemusím si o něj žádat.
Automaticky zasílat daňový doklad.
|
Tweet |
Dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele platí, že na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.
Společnost byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít.