Společnost


TICKETSTREAM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2784Nevydání daňového dokladu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2014, před 11 lety

Zdenek Capek

Znění stížnosti

Na tomto serveru jsem zakoupil 4 lístky v hodnotě 4856,00 Kč a nedostal jsem žádný daňový doklad.
Po 30-ti minutovém hledání na webu jsem našel tuto informaci:

DOKLAD O ZAPLACENÍ. OBJEDNÁVKY NA FAKTURU:
Pokud potřebujete doklad o zaplacení, nejdřív zakupte vstupenky a poté nám zašlete žádost o vystavení dokladu o zaplacení s referenčním číslem/čísly vstupenek a informacemi o subjektu, na který chcete doklad o zaplacení vystavit. Pokud chcete objednat vstupenky s platbou na fakturu, zašlete nám objednávku s uvedením akce, míst a cen, zašleme Vám zálohovou fakturu k zaplacení, po přijetí platby obdržíte vstupenky.
FAKTURA@TICKETSTREAM.CZ

Myslel jsem že daňový doklad musí být vydán automaticky a nemusím si o něj žádat.


Požadované řešení

Automaticky zasílat daňový doklad.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 10:43, před 11 lety

Dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele platí, že na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:38, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.