Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27843Stížnost , Proč mám platit hovor , když volám svému operátorovi ???

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2018, před 6 lety

Lumír Fedytník

Znění stížnosti

Když volám svého operátora O2 Family a ten hovor mám platit. Nechápu proč mám platit když platím paušál.
Další, proč nabízíte novým zákazníkům nový telefon za 1Kč a stávajícím zákazníkům nabízíte telefony s doplatkem cca 1000 až třeba 3000 Kč. Vím, že nabízíte telefon za 1 Kč. když si změním číslo. Nevím proč bych si měl měnit číslo abych dosáhl na telefon za 1 Kč. Je to pro stávající zákazníky diskriminační.
Doufám , že mi odpovíte. Lumír Fedytník.


Požadované řešení

Řešení by bylo aby zákazníci kteří jsou u vás více jak např. 4 roky, mohli by dostat nabídku telefonů za 1 Kč. po uzavření další smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 12:14, před 6 lety

Společnost, která v souvislosti s uzavřenou smlouvou používá pro komunikaci se spotřebitelem veřejnou komunikační službu, nesmí použít takovou službu, jejíž využití by pro spotřebitele znamenalo účtování vyšších cen, než je běžná cena hovoru. Za porušení této povinnosti hrozí společnosti pokuta až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním této povinnosti na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad.

Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.