Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když volám svého operátora O2 Family a ten hovor mám platit. Nechápu proč mám platit když platím paušál.
Další, proč nabízíte novým zákazníkům nový telefon za 1Kč a stávajícím zákazníkům nabízíte telefony s doplatkem cca 1000 až třeba 3000 Kč. Vím, že nabízíte telefon za 1 Kč. když si změním číslo. Nevím proč bych si měl měnit číslo abych dosáhl na telefon za 1 Kč. Je to pro stávající zákazníky diskriminační.
Doufám , že mi odpovíte. Lumír Fedytník.
Řešení by bylo aby zákazníci kteří jsou u vás více jak např. 4 roky, mohli by dostat nabídku telefonů za 1 Kč. po uzavření další smlouvy.
|
Tweet |
Společnost, která v souvislosti s uzavřenou smlouvou používá pro komunikaci se spotřebitelem veřejnou komunikační službu, nesmí použít takovou službu, jejíž využití by pro spotřebitele znamenalo účtování vyšších cen, než je běžná cena hovoru. Za porušení této povinnosti hrozí společnosti pokuta až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním této povinnosti na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad.
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.