Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u této společnosti jsem provedla a řádně zaplatila objednávku v hodnotě 3 775,-. Zboží mi nevyhovovalo zaslala jsem je zpět s prosbou vrácení peněž. Balík nebyl převzat, na emaily nereagují. Bohužel jsem si nepřečetla stížnosti na tuto firmu a nechala jsem se napálit, dá se to nějak řešit? je možnost že dostanu peníze zpět? :( Kdyby se jednalo o nižší částku asi to řešit nebudu ale 3.775,- je hodně peněz :(
1.šaty NUMO-1085-S 161-10 Šaty Numoco s límcem broskvově 879,- 2.šaty 13132/M 161-9 Šaty Numoco s límcem vínově 549,- 3.šaty NUMO-1120-M Šaty Numoco 189-4 červená 699,- 4.šaty NUMO-1073-S 799,- 5. šaty NUMO-1110-S Šaty Numoco 195-3 ALICE vínově 849,-
Požaduji pouze vrácení mých peněz 3.775,-
|
Tweet |
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.