Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
opakovaně jsem reklamovala vyúčtování za pronájem modemu, který jsem vrátila a vrácení jsem zákaznickému oddělení doložila. Společnost UPC tvrdí, že jsem povinna mít přihlášen jiný modem, což mi nijak nedoložila. Nahlásila jsem číslo svého modemu, který byl v minulosti od společnosti odkoupen a na kterém byla ukončena smlouva dne 12.11, společnost přesto stále trvá, na účtování nájmu, i když mne jejich pracovnice na pobočce přesvědčovala, že navrácením modemu, již účtován poplatek nebude. Zajímalo by mne tedy, proč jsem nebyla upozorněna na skutečnost, že budu platit za něco, co nemám i nadále. Zvažuji i ukončení smlouvy s touto společností, jelikož domluva s nima prostě není, nehledě na to, že mi od září zvýšila cenu internetu a to jen po oznámení a bez mého souhlasu. S pozdravem a přáním hezkého dne Veronika Spanilá
Reklamace účtování
Ráda bych ukončila nekonečné dopisování a telefonickou komunikaci se společností a konečně vyřešila záležitost neoprávněného účtování. Nechci platit poplatek za modem, který jsem vrátila.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka má přijímací zařízení od společnosti pronajaté, platí za pronájem pravidelné měsíční poplatky ve výši určené v ceníku. Podle občanského zákoníku končí nájem uplynutím doby, na kterou byl sjednán, v případě, že byl sjednán na dobu neurčitou, tak lze smlouvu zrušit výpovědí. Byla-li sjednána nějaká výpovědní lhůta, tak nájem končí až koncem výpovědní lhůty. Pokud pronajaté přijímací zařízení spotřebitelka vrátí, aniž by však ukončila uzavřenou smlouvu, nemá to vliv na trvání smlouvy.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky důkladně zabývala. Během šetření bylo zjištěno, že klientka má již naveden nový modem, který si zakoupila. Protože platba za původní modem byla ukončena až k 14. 11. 2108 a klientka opravdu doložila jeho vrácení k 12. 10. 2018, byl klientce odečten pronájem modemu za toto období. Příslušná částka byla již odečtena a odúčtování bude zohledněno v prosincovém vyúčtování.
Co se týká změny služeb a ceny, klientka byla e-mailem ze dne 25. 7. 2018 informována o změně služeb, a také změně ceny od 1. 9. 2018. Protože do stanoveného data nepodala požadovanou formou nesouhlas se změnou služeb, byly obě změny považovány za odsouhlasené.
Společnost UPC se klientce velice omlouvá za mylné účtování pronájmu modemu v období, ve kterém již byl vrácen, a zároveň věří, že se její stížnost v tomto bodě podařilo vyřešit k její plné spokojenosti. V záležitosti změny služeb a cen společnost UPC postupovala správně dle stanovených pravidel a klientka mohla využít možnosti se změnami ve stanoveném termínu nesouhlasit.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: