Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zaplatila jsem si za službu PPL - dovoz domů. Dne 7.11.2018 v 7:53 jsem obdržela zprávu od PPL a řidiče, že balík mi bude doručován mezi 10-12 hodinou. V 9:15 jsem dostala zprávu, že balíček je připraven k vyzvednutí v PPL ParcelShopu. Volala jsem řidičovi na číslo, které mi poslali z PPL. Řidič se mi ozval z jiného čísla, že se mi nemohl dovolat. Z čísla (které mi dalo PPL) mi nikdo nevolal, což mi i řidič později napsal do zprávy. Musela jsem si tedy pro balíček přijet. Zaplatila jsem si za službu, kterou jsem nedostala a ještě jsem si musela dojet do ParcelShopu.
Fotoobraz Saal Digital
Vrácení peněz zpět za službu.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.