Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne16.6. 2018 jsem si zaplatila na www.be2.cz členství za 156 Kč. Dnes mi přišel e-mailem evidovám dluh ve výši 2240Kč, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280Kč, tedy celkem 2527Kč. Členství mi bylo prodlouženo nějak automaticky a bez jakéhokoliv upozornění mám na platební kartě evidované pokusy o strhnutí této pokuty bez jakéhokoliv mého vědomí. V případě neuhrazení je mi hrozeno exekucí.
Společnost jsem zkoušela kontaktovat několika dopisy na večkeré uvedene emaly, bohužel bez jakékoliv odpovědi. Vypovězení ze smlouvy je velice složité a nelze přes internet provést, jelikož mám momentálnš zablokovaný učet a kromě dopisu do Lucemburku, nelze jinak smlouvu ukončit a nadále mi budou naskakovat nedoplatky.
Ráda bych smlouvu nějakým zposobem co nejrychleji ukončila a dozvědela se, jak došly k takovým vysokým částkám, bohužel je to zatím bezvýsledná komunikace.
paypal@be2.com Referenční číslo: CZ-2018-10-17-175045034-BE2-DN, Příjemce: IBAN: BIC/Swift-Code: Banka: Suma: Referenční číslo: Adresa: be2 Sarl DE62700202700667972744 HYVEDEMMXXX UniCredit Bank – HypoVereinsbank 2 527,00 CZK CZ-2018-10-17-175045034-BE2-DN UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen Kardinal-Faulhaber-Strasse 3 D-80333 Muenchen, Germany
vyřízení požadavku zrušení profilu, premiového členství, žádosti o uhrazení dluhu, který netušim, jak mohl vzniknout v takové výši, vysvětlení pokusů o stržení plateb z učtubez mého svolení
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175045034
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@be2.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.