Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, dnes jsem převzalaVaše zboží - čistící tablety. Po otevření zásilky jsem zjistila, že tablety jsou totálně rozbité na prášek, tedy není možno je používat podle Vaší recenze.
Posílám Vám poškozené zboží zpět a žádám o vrácení peněz na účet 115-4472260247/0100.
Nejsem spokojena s VAší službou a odstupuji tímto od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě.
Podle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) mám právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Doporučuji Vám zboží před expedicí řádně zabalit, aby nedocházelo k jeho poškození a tím nebude docházet k nespokojenosti Vašich zákazníků, podle ohlasů nejsem jediná, která má problém s Vaším zbožím. Mrzí mě to, ale pokud inzerujete zboží na různých servrech, má se za to, že zboží se dostane k zákazníkům v pořádku a Vy budete mít dobré jméno za poskytování kvalitních služeb a výrobků.
.
tablety jsou rozbité na prášek
Vrácení peněz na výše uvedený účet
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.