Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Tichý,
omlouváme se za pozdní odpověď. Dnes jsme teprve objevili tuto stížnost.
K uvedenému emailu nemáme na seznamce žádný účet, ani v platbách nevidíme žádný takový. Vzpomínáte si, že byste se registroval na seznamce, případně pod jakým emailem?
Případně Vás prosíme o poslední 4 čísla karty a datum/čas, kdy došlo k poslední platbě.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Dobrý den, tak mě napadá ještě e-mail: superpeter@email.cz nebo popřípadě poslední 4 čísla z karty jsou 2715, detail platby posílám v příloze. Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem
Petr Tichý
Dobrý den,
jste registrovaný na seznamka-budejovice.cz, email greatpeter@seznam.cz.
Některá data poslední aktivity na účtu vidíme jako 4.,5.,7.,8. a 9.12.
Na Vaši žádost nicméně rušíme opakované platby, zároveň prodlužujeme Vaše členství do března. Pokud pro Vás můžeme cokoli dalšího udělat, dejte prosím vědět.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Ano, aktivitu jste zaznamenali, protože v menu mi nikde nešlo zrušit opakované platby. Nicméně tedy zrušte opakované platby. K dřívějšímu datumu to nejde? Takže členství mám placené do března a pak se ruší a z mé strany nemusím už nic udělat? Děkuji a přeji hezky den. Petr Tichý
Dobrý den,
aktivitu jsme zaznamenali i u využívání funkcí.
Opakované platby máte zrušené, nic dalšího nemusíte dělat.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Hodnocení: