Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Za 1/2 roku se mě zvedla cena o 100 procent když si stěžuji,tak mě je řečeno,že jsem nevolal,teďmě připojili zvláštní internet,který jsem nežádal za 260.-Kč mám dva setoboxy,které musím každý druhý den restartovat protože kostičkují nebo se zastavují.Že nesouhlasí titulky nebo tam píšou,že stanice nemá program to je k tomu.Myslí,že za 50.-Kč denně je toho až dost.Zábran
Řešení je snad na Vás.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
na řešení se určitě můžeme domluvit, v krajním případě budeme řešit již zmíněnou reklamaci.
Můžete mi na email info@o2guru.cz poslat podrobnosti včetně čísla přípojky nebo rodného čísla?
Předem děkuji.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Ptal jsem se také na neustálé poruch,na ty mě nikdo neodpověděl.za půl roku jeden setobox byl v opravě a stejně blkbne a druhý není o nic lepší.Já to vidím na ukončení smlouivy.Zábran