Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27868Neplnění závazků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2018, před 6 lety

Jan Zábran

Znění stížnosti

Za 1/2 roku se mě zvedla cena o 100 procent když si stěžuji,tak mě je řečeno,že jsem nevolal,teďmě připojili zvláštní internet,který jsem nežádal za 260.-Kč mám dva setoboxy,které musím každý druhý den restartovat protože kostičkují nebo se zastavují.Že nesouhlasí titulky nebo tam píšou,že stanice nemá program to je k tomu.Myslí,že za 50.-Kč denně je toho až dost.Zábran


Požadované řešení

Řešení je snad na Vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 17:49, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2018 18:05, před 6 lety

Dobrý den,

na řešení se určitě můžeme domluvit, v krajním případě budeme řešit již zmíněnou reklamaci.
Můžete mi na email info@o2guru.cz poslat podrobnosti včetně čísla přípojky nebo rodného čísla?

Předem děkuji.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.11.2018 19:52, před 6 lety


Jan Zábran

Hodnocení:

Komentář: Ptal jsem se také na neustálé poruch,na ty mě nikdo neodpověděl.za půl roku jeden setobox byl v opravě a stejně blkbne a druhý není o nic lepší.Já to vidím na ukončení smlouivy.Zábran