Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaregistroval jsem se do seznamky be2 a zaplatil poplatek přes internet na zkušební dobu 1 měsíc za 149 Kč. Došla mi odpověď, že moje Premium členství je platné po dobu 1 měsíců, počínaje dnem 11.11.2018 v celkové ceně CZK 149. Dále napsali, že moje členství bude automaticky prodlouženo o další 3 měsíce v celkové ceně CZK 2.247. Po odzkoušení jsem zjistil, že mi dané služby nevyhovují a nechci mít s danou společností nic společného. Dne 14.11.2018 jsem na zákaznické centrum "zakaznickyservis@be2.cz" napsal, že odstupuji od smlouvy. Z jejich zákaznického centra mi došla automatická odpověď kde bylo napsáno, že do 5-ti pracovních dní mi odpoví. Nevím zda mám čekat jak odpoví nebo zvolit nějaký jiný způsob. Dle jejich všeobecných podmínek mají uvedeno že do 14-ti dní lze od smlouvy odstoupit. Tak snad v tom nebude žádný problém.
Premium členství na seznamce be2
Odstoupení od smlouvy a smazání všech údajů mého profilu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 180855414
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč ke dni 15/11/2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
Dobrý den,
Velice děkuji dtestu za spolupráci.
A dále bych se chtěl zeptat na vymazání veškerých údajů z databáze be2.
Uvádíte, že veškorou komunikaci mám provádět přes váš web.
V reakci společnosti je uvedeno, že pro vymázání údajů z databáze mám kontaktovat ochrana@be2.cz.
Jakým způsobem se zachovat?
Řešit to nějakým způsobem přes vás?
Nebo přímo kontaktovat ochrana@be2.cz?
Předem děkuji za vyjádření.
V případě žádosti o vymazání osobních údajů doporučujeme zaslat společnosti žádost jak na e-mailovou adresu k tomu určenou, tak případně písemně na adresu společnosti (nejlépe doporučeně a s dodejkou). Takový postup je z pohledu prokazatelnosti jednání a ochrany práv spotřebitele nejvhodnější.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.