Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
dne 08.07.2018 jsem v prodejně DATART Přerov,nákupní centrum Galerie koupila mobilní telefon Samsung Galaxy J5 2017(J530F)zlatý 1ks cca 4.990,-Kč.Telefon se mi po 3 měsících začal sekat a posléze se vypnul úplně a nešel vůbec nastartovat.Telefon jsem šla reklamovat na prodejnu kde jsem telefon koupila.Prodejna telefon převzala na reklamaci odeslala na servisní středisko Samsung.Servisní středisko mě kontaktovalo s tím,že oprava telefonu bude stát cca 2.500,-Kč.to jsem samozřejmě odmítla.PO 3 měsících užívání telefonu nebudu platit opravu telefonu,když za nefunkčnost nemůžu!!!!Dnes jsem byla opět v prodejně DATART pokračovat k vyřízení reklamace.Reklamaci jsem řešila s vedoucím prodejny a nic jsme nevyřešily.Trvala jsem na vrácení peněz nebo nový mobilní telefon.Pan vedoucí opakoval 2 věty pořád dokola, usmíval se,díval se na mě jak na debilka ze zvláštní školy.Takový přístup k zákazníkovi se mi teda vůbec nelíbí.Chodím do této prodejny celkem pravidelně,ale po této zkušenosti už nebudu.Za své poctivě vydělané peníze chci kvalitní výrobek!!!Prodejna je odpovědná za to co prodává a ne aby si zákazník musel obvolávat servisy sám!!!!Telefon jsem si nepřevzala,zůstal na prodejně.
Samsung Galaxy J5 2017 Dual SIM (SM-J530F/DS_ZDDETL),Sériové číslo R58K555BZST,IMEI:353556097682607
Požaduji vrácení peněz.Samsung už si po této zkušenosti pořizovat nebudu.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.