Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#2788Ukončení smlouvy red tarif

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2014, před 11 lety

Petr Šimša

Znění stížnosti

Dne 31.3.2014 jsem prostřednictvím zákaznické linky a dle pravidel Všeobecných podmínek požádal o ukončení smlouvy red tarifu bez závazku. Po přepojení, dle informace operátorky na obchodní oddělení, mě pán, který se nepředstavil, nejdříve celkem slušně podrobil výslechu "proč a jak to, že chci ukončit tak výhodnou smlouvu" a začal vysvětlovat výhody Vodafone a nabízet jiné produkty. Když jsem slušně odmítl a upozornil ho, že nemám na zbytečné řeči čas ani náladu, pochopil, že chci smlouvu skutečně ukončit a začal být mírně nervózní a arogantní a oznámil mi, že jediná možnost, jak u Vodafonu ukončit smlouvu tarif bez závazků, je za šedesát dní ke dni 15.5.2014 tj. jak jsem se dočetl ve Všeobecných podmínkách "bude smlouva ukončena nejpozději posledním dnem následujícího zúčtovacího období, pokud není dohodnuto jinak". Pracovník Vodafonu tedy účelově lhal, že smlouvu lze ukončit pouze ke dni 15.5.2014 a ne dříve a dle dohody, kterou připouští Všeobecné podmínky. Zkrátka zákazník Vodafonu nemá žádná práva, ale pouze jedinou povinnost: platit účty a mlčet.


Produkt

Ukončení smlouvy Red tarif bez závazku


Požadované řešení

Ukončení smlouvy Red tarif bez závazku k poslednímu dni tohoto zúčtovacího období tj. k 15.4.2014, jak připouští Všeobecné podmínky Vodafone.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 09:04, před 11 lety

V případě, že obchodní podmínky ke smlouvě stanovují určitou výpovědní dobu a termín, kdy bude smlouva ukončena, doporučujeme smlouvu ukončit písemnou formou, telefonicky by to nebylo ze strany zákazníka prokazatelné, pokud by si hovor nenahrál.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2014 15:38, před 11 lety

Hezký den, pane Šimšo,

prvně se omlouvám, pokud na vás kolega nepůsobil profesionálně, to by nastat nemělo. Informace od kolegy o termínu zrušení čísla byla ale v pořádku a zcela správná. Pokud chcete zrušit telefonní číslo, uděláme to vždy k poslednímu dni následujícího zúčtovacího období, a to podle bodu 6 Všeobecných podmínek (http://www.vodafone.cz/podminky/). Možnost dřívějšího termínu můžeme použít např. v nějaké zvláštní situaci, v rámci řešení reklamace, kde to vychází z povahy reklamace apod.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2014 19:58, před 11 lety


Petr Šimša

Hodnocení:

Komentář: I když stížnost uzavírám, stále tvrdím a jsem přesvědčen, že Vodafone účelově lže a to samozřejmě a pouze z důvodu zisku ještě alespoň jedné měsíční platby od zákazníka. Tvrzení Vodafone, že dle formulace Všeobecných podmínek je tarifní smlouva ukončována vždy pouze k poslednímu dni následujícího zúčtovacího období, je účelová lež a odporuje dokonce i samotné formulaci příslušného článku. Není zde uvedeno slovo "pouze či vždy", ale "nejpozději k poslednímu dni následujícího zúčtovacího období, není-li dohodnuto jinak". Nemohu tedy napsat nic jiného, než opět opakovat, že zástupce Vodafone účelově lhal, když zákazníkovi tvrdil, že smlouvu lze ukončit pouze k poslednímu dni následujícího zúčtovacího období a žádná dohoda není ve formulaci Všeobecných podmínek možná. Stejnou lež či polopravdu obsahuje následné vyjádření Vodafone.
Děkuji týmu poradců dTestu a přeji mnoho zdaru a pevných nervů v boji za práva zákazníků.