Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
jde o to že to je částečně má chyba že jsem ztratil paragon ale podle obalu který sem nechal na informacích který by mohl sloužit i jako vodítko k tomu že jsem dany produkt kupoval dne 12.11. od 21:00 do 21:30 a nebo se řídit kamerovým systémem k dopadeni ,,, pachatele nebo jen k zjištěni jestli daná věc nebyla špatně či dokonce odcizena z výroby , Jde o princip že jsem zakoupil DVD návrat do budoucnosti III a při rozbalení doma jsem zjistil že v obálce je prázdné dvd gigamastr které nebylo použité při donesení na informace dne 14.11 každý krčil rameny a nikdo to neřešil a nehodlal se tím nikdo zabývat ano je to má vina že nemam paragon ale podle kamerového či čárového kodu mi někdo mohl danou učtenku vyhledat ..... ale jde o přece o zloděje a o péčí zákazníka sám vím co je potřeba aby se zákazník vrátil z radostí a ted obal i prázdné dvd zustalo na informacích ,, ochranka neboli bezpečnostni dozor se jen koukal a krčí rameny nic méně dalo se stim něco dělat další den ano ale bohužel nikdo nedělal nic ani otázka chcete vedouciho prostě nic
zajimá mně kde se stala chyba jestli zloděj na prodejně nebo už to došlo od dodavatele
a jestli se to dá řešit
|
Tweet |
Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že u prodejce spotřebitel věc zakoupil. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Toto je odvozeno z § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, který uvádí, že za důkaz mohou sloužit všechny prostředky, jimiž lze zjistit stav věci, zejména výslech svědků, znalecký posudek, zprávy a vyjádření orgánů, fyzických a právnických osob, notářské nebo exekutorské zápisy a jiné listiny, ohledání a výslech účastníků.
Z výše uvedeného vyplývá, že k reklamaci není třeba mít přímo účtenku. Pokud může spotřebitel nákup výrobku prokázat jiným způsobem, je to dostačující.
Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.