Společnost


Snížek Ondřej

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2789Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2014, před 11 lety

Šárka Jelenová

Znění stížnosti

25.3.2014 jsem objednala zboží, u kterého obchod psal, že je na skladě. 26.3.2014 mi přišlo potvrzení o přijaté platbě a od té doby se nic neděje. 31.3.2014 jsem psala dotaz, jak to se zbožím vypadá, kdy bude odeslané, ale nikdo se neozval. Telefon uvedený na stránkách je odpojený nebo nedostupný...


Produkt

Plavky Gallina 4 6132 dvoudílné nevyztužené


Požadované řešení

Prosím o okamžité zaslání zboží, nebo navrácení peněz!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 08:21, před 11 lety

V případě, že již kupující uhradil kupní cenu, pak je prodejce povinný dodat v uvedeném termínu zboží. Doporučujeme podívat se do objednávky, jaký je stanoven termín dodání. Pokud již nebylo v termínu plněno, ani po výzvě k plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:40, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.