Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27890Zrušení účtu - výpověď

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2018, před 6 lety

Liljana Krejčiříková

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím poraďte jak odstoupit od smlouvy,
už jsem Vám jednu stížnost posílala,
ale bohužel zatím bez výsledku nějakého řešení.

Dne 12.2.2018 jsem se zaregistrovala na singles 50+,
12.3.2018 mi bylo z karty odečteno 2.247 Kč.
8.6. 2018 jsem poslala doporučeně poštou dopis o ukončení členství,
následně ještě faxem 11.6.2018 a do dnes mi členství nebylo zrušeno.
12. 6. 2018 a 12. 9. 2018 mi opět odečty z karty po 2.247 Kč.
Prosím pomozte, nevím jak dál postupovat, a jelikož se blíží 12. 12.2018,
mám obavy, že opět odečtou další poplatek.
Nechci již dále být v Premium členvství.
Děkuji za pomoc. LK


Požadované řešení

Žádám o refundaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 09:31, před 6 lety

Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy zaslala společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2018 14:42, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:01, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:28, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.