Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
prosím poraďte jak odstoupit od smlouvy,
už jsem Vám jednu stížnost posílala,
ale bohužel zatím bez výsledku nějakého řešení.
Dne 12.2.2018 jsem se zaregistrovala na singles 50+,
12.3.2018 mi bylo z karty odečteno 2.247 Kč.
8.6. 2018 jsem poslala doporučeně poštou dopis o ukončení členství,
následně ještě faxem 11.6.2018 a do dnes mi členství nebylo zrušeno.
12. 6. 2018 a 12. 9. 2018 mi opět odečty z karty po 2.247 Kč.
Prosím pomozte, nevím jak dál postupovat, a jelikož se blíží 12. 12.2018,
mám obavy, že opět odečtou další poplatek.
Nechci již dále být v Premium členvství.
Děkuji za pomoc. LK
Žádám o refundaci.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy zaslala společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.