Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27892Nevhodné chování ochranky a manažerky prodejny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2018, před 6 lety

Lucie Jasanská

Znění stížnosti

V prodejně Tesco v Ústí nad Orlicí po zaplacení nákupu který činil necelé dva tisíce ke mě přistoupil pán od ochranky a chtěl po mě účtenku od nákupu a vidět obsah mé kabelky.Když jsem odmítla,odvedl mě do malé místnosti bez oken,dorazila i paní která se mi nepředstavila,předpokládám manažerka prodejny???Oba se dožadovali abych ukázala obsah kabelky kde jsem měla nákup protože jinou tašku jsem neměla,nákup byl ve velké kabelce.Bylo to velice nepříjemné už jenom proto že na mě všichni lidé okolo pokladen zírali jako na nějakou zlodějku.Z vyděšení jsem v tu chvíli vysypala vše z kabelky.Omluvili se mi,ale z jejich nepříjemných výrazů bylo vidět že jsou snad naštvaný že jsem tam nic neukradla.HROZNÝ PŘÍSTUP A CHOVÁNÍ.


Požadované řešení

Zlepšení přístupu k zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 10:34, před 6 lety

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Pokud člen ochranky překročil svou pravomoc, je na místě podat trestní oznámení Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.