Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27893Neoprávněné vymáhání zaplacení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2018, před 6 lety

Maria Valčuhová

Znění stížnosti

Někdy před rokem,možná déle,mi bylo přes telefon nabídnuto zboží-dámské kalhotky,ponožky za výhodnou cenu.Souhlasila jsem,zboží jsem obdržela a ZAPLATILA !!!!
Bohužel,zboží nebylo takové,jak jsem očekávala a tak jsem další odmítla.Za měsíc poté mi ale opět došel balíček,který jsem ani neotevřela a následující den jsem ho poslala zpět i s dopisem,že si nepřeji dostávat žádné další balíčky,zboží se mi nelíbí.
Po asi třech měsících jsem dostala upomínku z vymahačské firmy,že dlužím firmě Westerfield nějaké peníze......
Dnes mi opět volali z té vymahačské firmy,dostala jsem telefonní číslo na Westerfield,volala tam,ale nikdo to nebere....
Nebudu platit za něco,co nemám.


Produkt

Nabídka zboží přes telefon.Dámské spodní prádlo-kalhotky,ponožky....různé


Požadované řešení

Prosím prošetřit,proč po mě firma Westerfield požaduje peníze za něco,co jsem nedostala a vlastně po zjištění kvality zboží ani nechci.
A proč po mě nějaká vymahačská firma-Altecoin,Altcoin,nebo podoný název vymáhá peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 11:16, před 6 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.