Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 16.12.2013 jsem si prostřednictvím internetového obchodu www.roxyparfums.cz objednala 2 parfémy značky CHanel v hodnotě 4180,-Kč.Bohužel jsem zjistila, že oba parfémy nejsou orginálním produktem/ale padělky/.Zboží jsem odeslala na reklamaci, ale dodnes není vyřízená. Telefon mají stále nedostupný a na e-mail nereagují.
Prosím o radu, jak mám dále postupovat.
Děkuji Monika Záleská
Vyřízení reklamace
|
Tweet |
V případě, že obchodník nevyřídí do 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy, tedy na vrácení uhrazených finančních částek včetně poštovného jako nákladu spojeného s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.
Společnost NORMUS s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit. jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.