Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi poslali e-mail ,ze dávají zboží celnimu úřadu
k projednani. Zboží ma hodnotu 639.- což jsem jim 3 x poslal
tak proč mě dělají uměle vytvořeny náklady tím projednáváním
i když jsem se vešel do limitu pro osvobození od cla.
Zatim počkám jak to bude pokračovat a jaký poplatek mě vypočítaji.
Děkuji.
Žádám aby mě nebyl vymeřen poplatek jelikož jsem se vešel do
limitu tak nebyl důvod zboží projednavat.
|
Tweet |
Zásilky ze zemí Evropské unie nepodléhají celnímu řízení. Zásilky z ostatních zemí podléhají celnímu řízení, po převzetí vyměňovací poštou jsou předkládány celnímu úřadu a je u nich postupováno následovně:
- zásilky, které splňují limit a podmínky pro osvobození od cla a DPH (do 22 EUR) jsou předloženy celnímu úřadu a na základě jeho rozhodnutí jsou propuštěny do volného oběhu, jsou vypraveny do další přepravy,
- zásilky, které mohou splňovat limit a podmínky pro osvobození od cla a DPH, jsou předloženy celnímu úřadu a na základě jeho rozhodnutí o prověření nebo nutnosti doložení chybějících dokladů, jsou uloženy do dočasného skladu České pošty, adresát je vyzván Oznámením o příchodu zásilky ze zahraničí k předložení požadovaných dokladů pro celní řízení,
- zásilky, které nesplňují limit a podmínky pro osvobození od cla a DPH a je třeba podat celní prohlášení, jsou uloženy do dočasného skladu České pošty, adresát je vyzván Oznámením o příchodu zásilky ze zahraničí k předložení požadovaných dokladů pro celní řízení.
Po propuštění zboží do volného oběhu jsou zásilky odeslány dodací poště k doručení.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman