Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 24.10.2018 jsem si u internetové seznamky C-date zakoupil členství na zkoušku na měsíc za 180 Kč. Prostudoval jsem si stránku, abych se ujistil, že platím jen jako zkoušku na jeden měsíc a nikde jsem neviděl nic o automatickém prodloužení.
Proto žádám o zrušení.Následně i o zrušení kontaktních údajů a účtu
Děkuji za pochopení.
moje ID je YHZBUH81 ,
Dnes tj. 15.11 2018 jsem jim polalal na jejich email service@c-date.cz
písemnou podepsanou výpověď, došla mi nazpět od nich odpověď: Vaše odpověď na náš email.
Děkujeme Vám za Vaši odpověď na náš email. Na Vaši žádost nelze odpovědět z této adresy.
Přímo na naší webové stránce, hned po přihlášení najdete odpovědi na Vaše nejvíce frekventované dotazy. Pokud byste nás chtěli kontaktovat přes email, najdete zde také naši kontaktní adresu.
Děkujeme Vám za pochopení.
a
Vážený člene,
děkujeme Vám za zprávu.
Váš email bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Nebyl jsem si vědom, že budou i po zkušební době strhávat poplatky na další dobu 3 měsíců, s tímto jsem nepočítal
Prosím o zrušení prémiového členství i následného automatického prodlužování placeného členství. A smazání profilu ze stránek internetové seznamky C-date.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese
děkujeme Vám.
Členství, ze strany provozovatele bylo zrušeno, na profilu mi to píše a poslali mi to emailem:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 27/11/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Děkuji za kladné vyřízení dané záležitosti Man
Stížnost na základě výše uvedených vyjádření uzavíráme.