Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na základě nabídky na zkoušku jsem se zaregistrovala na měsíc za 150 Kč .. do této seznamky , dnes bez toho ze bych členství prodloužila nebo byla upozorněna , dotázana na to zda chci členství prodloužit mi byla stržena částka 2.247 ,- Kč z mého účtu bez mého vědomi . Jsem přesvědčena o tom, ze se jedna o podvodné jednání této společnosti vůči spotřebiteli .. je to nehorázná drzost . Jak si muže někdo dovolit sáhnout na soukromý účet bez vědomi majitele tedy mne. Mohlo by to vypadat jako nedovolené obohacování .
Jestliže mi někdo nabízí něco na zkoušku za poplatek 150 Kč , tak na zkoušku znamená, ze já se pak rozhodnu zda budu chtít členstvím prodloužit a za kolik nebo se tak nerozhodnutelná a ne , že za mě někdo rozhodne a strhne si peníze sám .
Ilona Hortova
Seznamovací agentura
Zadám o okamžité vymazání mé osoby z databáze této společnosti a dále mě jakkoliv kontaktovat nebo nakládat s mými údaji , které mají k dispozici a v neposlední řadě, vrátit částku 2.247 Kč okamžitě na můj účet zpět .
Ilona Hortova
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, ano budu kontaktovat místo p. Kopala tedy p. Hlaváčka. O reakci Vás budu informovat.
Zatím děkuji Ilona Hortová.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla o reakci společnosti informovat.
Dobrý den , kontaktovala jsem p. Hlaváčka...,jejich odpoved :
---------- Původní e-mail ----------
Od: michal.hlavacek@be2.com
Komu: hort.ilona@seznam.cz
Datum: 18. 11. 2018 9:40:27
Předmět: [Ticket#2018111810005961] re: výpověd členství be [...]
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
Do dnes mě nikdo nekontaktoval .. je 30.11.2018
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.