Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27907Operátoři

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2018, před 6 lety

Markéta Breuerová

Znění stížnosti

Dobrý den, nechápu jak si můžou dovolit operátoři zrušit smlouvu bez našeho vědomí. Jen protože jsme odmítli technika. Operátoři jsou neochotni a dělají ze zákazníků srandu.


Požadované řešení

Bylo by dobré kdyby mi někdo dokázal vysvětlit jak si tohle jednání někdo může dovolit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 09:55, před 6 lety

Dle obchodních podmínek společnosti čl. 2.6.1. může operátor ukončit smlouvu písemnou výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne jejího doručení v následujících případech: (i) pokud jste ve lhůtě splatnosti nezaplatil/a tři po sobě jdoucí Vyúčtování, (ii) pokud jste v prodlení s úhradou jakéhokoliv svého peněžitého dluhu vůči Operátorovi po dobu delší než 90 dnů, (iii) nastane-li některá skutečnost uvedená v čl. 3.4. bod (i) až (iv) níže, (iv) pokud je vůči Vám vedeno insolvenční řízení nebo (v) je-li vůči Vaší osobě nařízena exekuce.

Pokud se nejedná ani o jednu z výše uvedených možností, pak lze postup operátora reklamovat. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.