Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
15.11.2018 adventní kalendáře Lindt i další neznačkové na 3 různých místech prodejny neoznačeny cenou, v okolí nikde nikdo z personálu. U pokladen sděleno pouze, že musím k informacím (tj. dokola kolem přes celou prodejnu). Požádala jsem obsluhu samoobslužných pokladen o čtečku : "nemáme, musíte na informace" Na dotaz proč a k čemu je obsluha, když jejich chyby má napravovat zákazník byla arogantní odpověď : " já ne, musíte k informacím" Od pokladem směrem k východu jsem si stěžovala na informacích na neoznačené zboží. "No tak to musíte sem na informace, tak nám to řekli" Takže zákazník má napravovat chyby obsluhy ? Nebo spíše nezodpovědné chování managementu prodejny vůči zákazníkům, který neumí poučit svůj personál, co má být jeho povinností ? Půl roku nakupuji v Kauflandu Benešov, při vzácném podobném případě kdokoliv z obsluhy vezme mobil a na informace prostě zavolá a pomůže. Chápou, že zákazníkovi může být nejen 30, 40, ale třeba 70. Je Kaufland natolik chudý, aby ani u pokladen nebyla čtečka ? Takže adventní kalendáře jsem nekoupila, abych je v případě nevyhovující cena nemusila zase složitě vracet přes informace.
adventní kalendáře Lindt
Vybavení prodejen čtečkou alespoň u pokladen a hlavně nápravě v oblasti managementu a instrukcí obsluze ohledně chování k zákazníkům (alespoň telefonicky mobilem zjisti cenu zboží, ne zákazníky nutit k objíždění kolem prodejny) Další zákazníci totiž u pokladen konstatovali, že podobná situace je na této prodejně častější.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.