Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 19.9.2018 jsem se registrovala na "Singles50". Citace z Všeobecných obchodních podmínek (VOP):
3. Služby Singles50 a rozsah výkonů
..."(4) Jako výsledek tohoto porovnání s údaji ostatních zákazníků Singles50 obdrží zákazník seznam těch ostatních zákazníků, kteří se k němu nejlépe hodí, formou anonymních krátkých profilů."
Vzhledem k tomu, že jsem se službou nebyla spokojena a dle mého názoru nebyl mimo jiné naplněn bod 4 VOP přestala jsem službu využívat a zaslala na kontaktní email výpověď. Dostalo se mi pouze automatické informace, že do 5 ti pracovních dnů obdržím reakci. Do dnešního dne jsem reakci na výpověď neobdržela, ale dostala jsem platební upomínku, že jsem neuhradila "produkt". Jedná se o stále citovanou automatickou prolongaci. V mém případě se "poskytovateli" nepodařilo automaticky inkasovat platbu.
Podala jsem obratem, emailem, námitku k platební upomínce a očekávám reakci.
Trvám na výpovědi, pohledávku neuznávám.
Premium členství na seznamce be2 /singles 50
Ukončení smlouvy. Uznání námitky k platební upomínce.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu. Dle reakce společnosti byla emailová korespondence zaslána na uvedenou kontaktní osobu a očekávám vyjádření.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.