Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27918Nedodané zboží na zadanou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2018, před 6 lety

Veronika Bartošová

Znění stížnosti

Začátkem října mi měl přijít balíček do místa mého bydliště. Namísto toho jej svévolně odložili do jakéhosi vydávacího místa ve vedlejším městě, ačkoli jsem byla celý den doma a nikdo se mnou nic podobného nekonzultoval. Po telefonátu na zákaznickou linku jsem se dozvěděla, že žádný "pokus o znovudoručení" neproběhne, balíček si musím vyzvednout sama v místě, kde nic jiného nepotřebuji a kam sama od sebe NEJEZDÍM. Navíc mi zaměstnankyně LHALA, že doručení mělo proběhnou právě tímto způsobem, ačkoli doručovací adresa (jak jsem si později ověřila) byla skutečně ke mně domů.


Požadované řešení

Pro příště doručit zboží tam, kam požaduji, nelhat do telefonu a další doručení v případě, že to první neproběhne by nebylo na škodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 09:57, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.