Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,6.2.2014 jsem odeslal k reklamaci tablet,vrácen na mou adresu 11.3.2014. Poté jsem požadoval odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky z důvodů nedodržení 30ti denní lhůty. Prodejcem mi bylo sděleno,že jsem si ho mohl 7.3.2014 vyzvednout osobně na prodejně v Brně. Domnívám se,že 30ti denní lhůta k vyřízení je i s doručením na mou adresu.
MZTAB 10dual core, výr.č. 5900495230645,
Prodejci jsem zboží po neuznání reklamace odeslal zpět,stanovil 15 dnů na vrácení čáastky na můj účet,ale nestalo se tak. Očekávám vrácení celé částky na můj účet.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace uplatňována prostřednictvím pošty, běží lhůta pro její vyřízení ode dne následujícího po tom, co obchodník reklamaci převzal. V této lhůtě by měla být vyřízená reklamace doručena zpět. Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je podstatným porušením smlouvy, pokud reklamace v této lhůtě vyřízena není.
Reklamace přijata v pátek 7.2.2014, reklamace uzavřena v pátek 7.3.2014. Informační povinnost v rámci 30ti denní lhůty splněna ke dni uzavření reklamace prostřednictím online systému sledování stavu reklamace. Dle našeho názoru a názoru našeho právního zástupce k porušení zákona ve smyslu §19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele nedošlo a nárok na odstoupení od kupní smlouvy tím pádem nevznikl.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.