Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN.
POPROSÍM VÁS TOUTO CESTOU O POMOC. DNE 6.6.2013 JSEM ESHOPU ZAKOUPIL MOB.TELEFON SONY XPERIA TIPO. NEDÁVNO SE NA TELEFONU OBJEVILA ZÁVADA. PROTO JSEM ZAVOLAL PRODEJCI A BYLA DOHODNUTÁ OPRAVA V RÁMCI REKLAMACE. TELEFON JSEM ZABALIL, PŘIDAL PÍSEMNÝ POPIS ZÁVADY A ODESLAL NA ADRESU PRODEJCE. V DOBRÉ VÍŘE JSEM MĚL ZA TO ŽE, VŠE PROBĚHNE JAK MÁ. OMYL!!!. PO MĚSÍCI ČEKÁNÍ SE NÁM TELEFON VRÁTIL. JAKÉ PŘEKVAPENÍ KDYŽ JSEM HO ZAPL A ZJISTIL, ŽE TELEFON JE VE STEJNÉM STAVU V JAKÉM JSEM HO PRODEJCI ZASLAL. U TELEFONU DOKONCE NEBYL PŘILOŽEN ANI ŽÁDNÝ PROTOKOL O PROVEDENÉ OPRAVĚ. NA DOTAZ PROČ JE TELEFON NEOPRAVENÝ JSEM DOSTAL ODPOVĚĎ ŽE JE TO NEPOCHOPITELNÉ A ŽE TO OKAMŽITĚ PŘEDAJÍ "SERVISNÍMU ODDĚLENÍ" KTERÉ SE REKLAMACÍ ZABÝVALO A TI MNE BUDOU NEPRODLENĚ INFORMOVAT TELEFONICKY NEBO NA EMAIL O DALŠÍM POSTUPU. NIKDO SE UŽ ALE NEOZVAL. PRO PRODEJCE NEJSPÍŠ VYŘÍZENÁ VĚC. NA EMAIL NEREAGUJÍ A POKUD SE DOVOLÁM, VYSLECHNU SI TO SAMÉ O TOM ŽE NETUŠÍ KDE SE STALA CHYBA A ŽE BUDOU NEPRODLENĚ URGOVAT NA "SERVISNÍ ODDĚLENÍ".
PRODÁVAT TO JO, ALE REKLAMACE TO UŽ JE JINÁ KÁVIČKA.
S POZDRAVEM ČECH
SONY XPERIA TIPO ST21i CLASSIC BLACK
PROVEDENÍ REKLAMACE, VRÁCENÍ PENĚZ, VÝMĚNA ZBOŽÍ.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud reklamace nebyla vyřízena ve lhůtě 30 dnů, došlo tak k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V § 19 zákona o ochraně spotřebitele je rovněž stanovena povinnost prodejce vystavit reklamační protokol, písemně odůvodnit zamítnutí reklamace a aktivně o vyřízení reklamace spotřebitele informovat.
Doporučujeme kontaktovat prodejce s tím, že žádáte o sdělení adresy, kde bude reklamace převzata.
Spotřebitel nám sdělil, že reklamace je již vyřešena, a požádal nás o uzavření stížnosti.