Společnost


Domax Group Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2793Neprovedená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2014, před 11 lety

Dušan Čech

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN.
POPROSÍM VÁS TOUTO CESTOU O POMOC. DNE 6.6.2013 JSEM ESHOPU ZAKOUPIL MOB.TELEFON SONY XPERIA TIPO. NEDÁVNO SE NA TELEFONU OBJEVILA ZÁVADA. PROTO JSEM ZAVOLAL PRODEJCI A BYLA DOHODNUTÁ OPRAVA V RÁMCI REKLAMACE. TELEFON JSEM ZABALIL, PŘIDAL PÍSEMNÝ POPIS ZÁVADY A ODESLAL NA ADRESU PRODEJCE. V DOBRÉ VÍŘE JSEM MĚL ZA TO ŽE, VŠE PROBĚHNE JAK MÁ. OMYL!!!. PO MĚSÍCI ČEKÁNÍ SE NÁM TELEFON VRÁTIL. JAKÉ PŘEKVAPENÍ KDYŽ JSEM HO ZAPL A ZJISTIL, ŽE TELEFON JE VE STEJNÉM STAVU V JAKÉM JSEM HO PRODEJCI ZASLAL. U TELEFONU DOKONCE NEBYL PŘILOŽEN ANI ŽÁDNÝ PROTOKOL O PROVEDENÉ OPRAVĚ. NA DOTAZ PROČ JE TELEFON NEOPRAVENÝ JSEM DOSTAL ODPOVĚĎ ŽE JE TO NEPOCHOPITELNÉ A ŽE TO OKAMŽITĚ PŘEDAJÍ "SERVISNÍMU ODDĚLENÍ" KTERÉ SE REKLAMACÍ ZABÝVALO A TI MNE BUDOU NEPRODLENĚ INFORMOVAT TELEFONICKY NEBO NA EMAIL O DALŠÍM POSTUPU. NIKDO SE UŽ ALE NEOZVAL. PRO PRODEJCE NEJSPÍŠ VYŘÍZENÁ VĚC. NA EMAIL NEREAGUJÍ A POKUD SE DOVOLÁM, VYSLECHNU SI TO SAMÉ O TOM ŽE NETUŠÍ KDE SE STALA CHYBA A ŽE BUDOU NEPRODLENĚ URGOVAT NA "SERVISNÍ ODDĚLENÍ".
PRODÁVAT TO JO, ALE REKLAMACE TO UŽ JE JINÁ KÁVIČKA.

S POZDRAVEM ČECH


Produkt

SONY XPERIA TIPO ST21i CLASSIC BLACK


Požadované řešení

PROVEDENÍ REKLAMACE, VRÁCENÍ PENĚZ, VÝMĚNA ZBOŽÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 14:09, před 11 lety

V tomto případě, pokud reklamace nebyla vyřízena ve lhůtě 30 dnů, došlo tak k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V § 19 zákona o ochraně spotřebitele je rovněž stanovena povinnost prodejce vystavit reklamační protokol, písemně odůvodnit zamítnutí reklamace a aktivně o vyřízení reklamace spotřebitele informovat.
Doporučujeme kontaktovat prodejce s tím, že žádáte o sdělení adresy, kde bude reklamace převzata.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 22:55, před 11 lety

Spotřebitel nám sdělil, že reklamace je již vyřešena, a požádal nás o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.