Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#27930Neřešení stížnost na závadu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2018, před 6 lety

Petr Glembek

Znění stížnosti

Stížnost na řešení problému nahlášené závadě v příjmu TV.
Začínám už pátý měsíc od nahlášení problému s výpadky zvuku na stanicích barrandov. Pevně věřím, že tato stířnost dopadne jako ty předešlé podle pravidla "stížnosti se hážou do koše, pochvaly se dávají na nástěnku". Stížnost jste vyřešily elegantně, snížily jste poplatek za dva měsíce zpětně o dvacet korun za jeden měsíc. Těch dvacet korun rád zaplatím za plně hodnotný příjem bez nahodilých výpadků zvuku. Byly tři návštěvy techniků. Ani jednomu jsem nic nepodepsal. Návštěva technika z Olomouce byla charakteristická pro UPC. Ta všechno může uživatel. Během 20 minut jsem se dozvěděl co všechno ze strany uživatele stojí za "ho***". Ještě neodjel mimo Šumperk už jsem mu volal, že závada pokračuje dál. Odpověď byla "to není možné. Musí se vyměnit přívodní kabel do bytu. Poslal technika Který kabel natáhl přímo a ejhle, závada se projevila dál. Po několika dalších komunikacích s centrem technické podpory jsem se dozvěděl, že snížíte platbu. Pracovnice s kterou jsem komunikoval "ale vy máte zaplacený internet a ne televizi". Tak nevím proč máte v nabídce službu INTERNAT+TV základ.
Prosím o odpověď někoho odpovědného jestli tuto poruchu budete řešit a nebo to bude "VŠAK SI ZVYKNE JAKO OSTATNÍ"
vdyť si nikdo jiný nestěžuje.
v Šumperku Fibichova 15
Petr Glembek tel 777205103 e-mail Pglembek@centrum.cz

Děkuji za brzkou odpověď

Šumperk 23.10.2018
odpověď
Vážený pane Glembku,

dovolte nám, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 12. 11. 2018 ohledně služby UPC Televize.





Omlouvám se Vám za způsobené komplikace. Naši technici u Vás několikrát provedli návštěvu, kde měřili parametry C/N, MER, LV. Všechny uvedené parametry byly v normě. Jednalo se o rušení na kanále C26 v UHF pásmu. Zde je ve spektru UPC umístěn multiplex - DVB-T (v tomto multiplexu je i TV Barrandov). Kvalitu signálu kontrolovali i technici UPC Ostrava. Signál je v normě.

Je zde podezření na rušivý signál vnějšího zdroje, kterým je vysílač Praděd a jeho shodný kanál C26, který je též provozován na stejné frekvenci i v systémech společné televizní antény v tomto domě.

Technici provedli preventivně výměnu všech konektorů a v rozvodné skříni posílili úroveň signálu o 7 db proti původní hodnotě.

Nutno podotknout, že při všech čtyřech návštěvách a dvou různých technicích žádné rušení ani po delším sledování na vlastní oči nebylo spatřeno a ani v domě, kde je několik dalších přípojek si nikdo nestěžuje.

Obávám se, že nám docházejí možnosti technického řešení problému. Předal jsem Vaši stížnost ke kolegům na reklamační oddělení, kteří se jí budou dále zabývat.

V případě přetrvání potíží odpovězte na tento e-mail, nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 241 005 100 (případně 729 929 111) a společně vše prověříme

reakce na e-mail
Vážený pane Glembku,

dovolte nám, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 12. 11. 2018 ohledně služby UPC Televize.





Omlouvám se Vám za způsobené komplikace. Naši technici u Vás několikrát provedli návštěvu, kde měřili parametry C/N, MER, LV. Všechny uvedené parametry byly v normě. Jednalo se o rušení na kanále C26 v UHF pásmu. Zde je ve spektru UPC umístěn multiplex - DVB-T (v tomto multiplexu je i TV Barrandov). Kvalitu signálu kontrolovali i technici UPC Ostrava. Signál je v normě.

Je zde podezření na rušivý signál vnějšího zdroje, kterým je vysílač Praděd a jeho shodný kanál C26, který je též provozován na stejné frekvenci i v systémech společné televizní antény v tomto domě.

Technici provedli preventivně výměnu všech konektorů a v rozvodné skříni posílili úroveň signálu o 7 db proti původní hodnotě.

Nutno podotknout, že při všech čtyřech návštěvách a dvou různých technicích žádné rušení ani po delším sledování na vlastní oči nebylo spatřeno a ani v domě, kde je několik dalších přípojek si nikdo nestěžuje.

Obávám se, že nám docházejí možnosti technického řešení problému. Předal jsem Vaši stížnost ke kolegům na reklamační oddělení, kteří se jí budou dále zabývat.

V případě přetrvání potíží odpovězte na tento e-mail, nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 241 005 100 (případně 729 929 111) a společně vše prověříme

Odpověď společnosti UPS
Byl jsem telefonicky kontaktován s reakcí společnosti UPC.
Návrh byl, že zruší smlouvu místo aby se snažily hledat závadu mimo dům. Servisního technika zajímal problém v domě. Co je mimo dům to je nezajímá. Nikoho nezajímá v jakém stavu přichází signál na patu domu. Řeší to jednoduchým zpúsobem "jste nepohodlný klient tak zruěíme smlouvu".
Se zrušením smlouvy nesouhlasím. Petr Glembek


Požadované řešení

Najít místo vzniku závady.48938321


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 15:55, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2018 10:22, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta důkladně zabývala. Během prověření bylo zjištěno, že u klienta byli skutečně několikrát technici společnosti UPC a snažili se zjistit původ závady a zároveň ji odstranit. Během opakovaných servisů bylo zjištěno, že se jedná o neřešitelnou technickou závadu, za kterou společnost UPC neodpovídá, jelikož je pravděpodobně způsobena rušením z cizího zdroje. O tom všem byl klient společností UPC informován.

Klientovi tedy společnost UPC nemůže v tuto chvíli zaručit bezvadné vysílání TV Barrandov. Tuto nepříjemnost mu může kompenzovat formou jednorázové slevy 50 Kč. Další kompenzaci bohužel není možné poskytnout, protože závada není na straně společnosti UPC, jak již bylo několikrát potvrzeno. Vzniklá situace společnost UPC mrzí, ale bohužel ji v tomto případě zatím není možné řešit.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.12.2018 10:38, před 6 lety


Petr Glembek

Reakce na vyjádření UPC y 18-122018.Jedíná snaha technika při návštěvě v bytě bylo vyjádření, že to stojí za citace ¨¨"h...o tak by byl plný fekálií. To má UPC". Kdybych umístil kýbl pod televizi tak by byl plný fekálií. To se má společnost UPC chlubit kvalitním servisem. Technik ihned vyměnil kabel připojení mezi zásuvkou a televizorem s průvodním proslovem, že stávající kanel stál za ....o . To bal celý pokus řešení problému. Na vinu určili vysílač PRADĚD. Jako řešení byl telefon z UPC kde mi bylo řečeno "když se mě to nelíbí a stěžuji si tak mě zruší smlouvu. s tím jsem nesouhlasil, Reakce volajícího byla ať si už nestěžuji protože jsem jediný. Nedivím se když takhle řeší UPC problémy. Neví kdo vlastně vlastní rozvody Kabelové televize UPC.
To je poučení pro nové uživatele UPC.
Petr Glembek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2019 19:05, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2019 14:57, před 6 lety

Jak jsme již uvedli a jak již bylo několikrát potvrzeno, závada není na straně společnosti UPC, která za ni tím pádem neodpovídá. Vzniklá situace společnost UPC mrzí, ale bohužel ji v tomto případě zatím není možné řešit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2019 10:27, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 08:44, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.