Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27946 měsíců nemám dodán 1/3 kuchyně stále chodí vadné věci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2014, před 11 lety

Radek Jordák

Znění stížnosti

Objednal jsem kuchyň,zaplatil a již po třetí reklamuji špatně dodanou skříň na lednici a vždy je mě řečeno máme 30 dní na vyřešení reklamace po 60 dnech se ozvou na domontáž při rozbalení konstatují opět zaslali špatnou skříň a odjedou takto to je již po třetí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Požadované řešení

Chci dodělat kuchyň!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2014 16:15, před 11 lety

V případě, že v rámci první reklamace nebyla dodána správná skříň, má kupující právo od smlouvy odstoupit a nemusí již znovu reklamovat. Odstoupení pramení z toho, že není v možnostech prodejce sjednat nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:13, před 10 lety

Společnost ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.