Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem kuchyň,zaplatil a již po třetí reklamuji špatně dodanou skříň na lednici a vždy je mě řečeno máme 30 dní na vyřešení reklamace po 60 dnech se ozvou na domontáž při rozbalení konstatují opět zaslali špatnou skříň a odjedou takto to je již po třetí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chci dodělat kuchyň!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
V případě, že v rámci první reklamace nebyla dodána správná skříň, má kupující právo od smlouvy odstoupit a nemusí již znovu reklamovat. Odstoupení pramení z toho, že není v možnostech prodejce sjednat nápravu.
Společnost ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.