Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poslala jsem na reklamaci sluchátka typ ST15 a v reklamačním protokolu bylo napsáno, že sluchátka byla opravena v reklamační lhůtě. Poté jsem si všimla, že mi byla poslána jiná sluchátka nižší kvality. Vnímám to jako nedorozumění, v horším případě podvod. Tel.linka permanentně nedostupná.
reklamovala jsem sluchátka ST 15, byla mi vrácena jiná sluchátka zn P47, rekl.č. 18RZ00577
chci zaslat původní sluchátka a zpět peníze za poštovné. Celou situaci jsem popsala na info@balentes.cz, čekám na vyjádření. monika.lorencova78@gmail.com
|
Tweet |
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Byla-li reklamace bez souhlasu spotřebitele vyřízena dodáním věci jiného druhu, nebyla reklamace vyřízena řádně. Spotřebitel by měl v takovém případě trvat na řádném vyřízení reklamace. Pokud již uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).
Bude-li prodávající trvat na zamítavém stanovisku, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.